Kızlar 32 haftada çalışabilir raporu aldım 34′te tekrar gittim yeniledim çalışamaz raporu aldım ama e-devlet’te en son aldığım rapor gözüküyor sadece bir tane rapor gözüküyor bu normal mi sizde de durum aynı mı böyle mi olması gerekiyor sanki ben iki raporunda gözükmesi gerektiğini düşünüyorum ama