Deletedmom_789 Kızlar 20+6 günlük hamileyim gitsem detaylıya yüzünüde görebilirmiyim siz gördünüzmü resim aldınız mı??
FyA Deletedmom_789 kız bende 20+6 günlüğüm nasipse yarın gideceğiz 🌸 hadi hayırlı haberlerle döneriz inşaallah
Sadeceanne2 Deletedmom_789 görüyorsun canım gösterirse 🤷♀️😄😄bizim ki nazlı göstermedi haftaya 3. Kez gidicez
OguzMoms Deletedmom_789 Gösterirse görebilirsin ben tam göremedim doktoru gördü gayet sağlıklı dedi ama bana bı turlu gösteremedi sırtını donmustu yaramaz elleriyle yüzünü kapatmıştı o resmni alabildim sadece 🤭
Deletedmom_789 Betul-97 bende öyle düşünüyodum ama eşim çalıştığı için hep müsait olmuyo yarın gidiceğimiz bile belli değil yani her an değişebiliyo
Betul-97 Deletedmom_789 19 ve 24 haftalar arası diyorlar. Ben özele randevu aldım 20.haftadan sonra bakıyor doktor bey dedi. Buradaki hanımefendilerden de okudum en iyi zaman 22 ve 23.haftalar yazmışlar bende öyle gideceğim.
Semsvs Ben bu ayın 26 aldım devlet hastanesinde yaptircam da 18 haftalık olacak çok mu erken gidiyorum o zaman
Gulsah_61 Ben 14 haftalık oldum ama bana yarın için randevu verdiler çoğunluk erken diyor ben anlamadım neden o zaman randevuyu yarına verdiler haftanda girmiş oluyor demişti verirken pek anlamadım yani
nnurergun_1103 Gulsah_61 benim ayrıntılı ultrason normalde 19 haftalıkken yapacaktı ama şikayetim olunca 18 haftalık gitmiştim onda bakmadı ayrıntılı için çok küçük dedi geri 21.haftada gittim ayrıntılıya 14 hafta çok küçük doğru ölçümler olacağını düşünmüyorum
Gulsah_61 Ya haklısınız ama neden bana öyle dediler şimdi nasıl yapacağımı da bilmiyorum devlet hastanesi iletişim sıkıntı bilmiyorum ya teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için