Merhaba 18+4 haftalık ikizlere hamileyim ilk gebeliğim şu 3 gündür bişeyler hissetmeye başladım nasıl anlatabilirim çok farklı pıt pıt şeklinde değil ama bişey kayıyor gibi hissediyorum sürekli oluyor bu durum birde arada rahmim mi bebekler mi bilemiyorum toplanır gibi oluyor ve nefesimi kesiyor herkezde olan bi durum mu bu yaşadıklarım sizce bebeklerimin hareketleri mi yoksa bağırsaklarım mı