Ben 13 haftalığım fakat başından berri bulantılardan halsizlikten resmen bıktım. Bulantı için prilam kullanıyorum az buçuk işe yarıyor ama yine bulantım oluyor. Neyse halsizliğim hat safhalarda yataktan kalkmak istemiyorum kalkıyorum salonda uzanıyorum mutfağa gidiyorum sanki ayakta duramıyorum yani hiçbir şey yapasım gelmiyor. Evimin üst katına çıkmak bile gözümde o kadar büyüyor. Acaba bu denli halsizlik bu prilamdan kaynaklı mı? Ya da haftamdan dolayı mı? Benim gibi olanlar ne yapıyorsunuz gün içinde?