Semolinko Kızlar doktor bugün amniyo sıvısının biraz fazla olduğunu söyledi bu neden olur bir zarari varmı başına böyle birşey gelen varmı
seymaa7 Semolinko hafif sınırdaysa düzenli beslenmeyle dengelenebilir ama su çok fazla olduğunda erken doğuma yol açabiliyor
Esule Semolinko üç sebepten ortaya çıkabiliyormuş. Şeker, enfeksiyon üçüncüsü belirsiz dedi doktprum. Benim de fazlaydı idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullandım sonra düzeldi. Korkma 🙏🏻 tatlı ve hamur işi de artırabiliyomuş ona dikkat etmek lazım.
sinemdengiz Benim bildiğim kadarıyla şekeriniz yüksek olursa veya çok şekerli hamır işi ba tarzı tüketirseniz yükseliyo ve kısıtlamanız gerekiyo o tarz şeyleri ama sonucunda bebeğe nası bi etkisi olur bilemiyorum. Geçen hafta bana da yükselebilir çok tatlı yeme dedi.
tuueu3 Benimki de sınırın hafif üstündeydi, gebelik şekerim çıkmadı ekmeği unlu şeyleri azalttım doktorumun dediği gibi beslendim su seviyesi son kontrolde normale dönmüştü