MLK 5. Aydan sonra tam olarak hissediliyor normalde ufak ufak bende öyle oldu şimdi 27. Haftanın içindeyim hareketleri çok daha belirgin gıdıklıyor resmen bazen gülme krizlerine giriyorum ama çok eğlenceli gerçekten Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize🤣🤣🤣