Humannrle Kürtaj sonrası ikinci adetim ama ikisi de kahverengi veya siyamsı leke geliyor bazen pıhtı şeklinde olur iyice sökülüp normal kanama olsun diye soğan suyu içsem olur mu bide nasıl yapmam lazım
Lavinyam06 Humannrle naptınız acaba aynı dertten muzdaribim kanamam artsın istiyorum bende kürtajdan sonra kanamam azaldı ilk günleri leke şeklinde geçiyor sonra biraz artıp leke olup bitiyor
Lavinyam06 Mucizeem__ peki bende kürtaj oldum Haziran da benimde adetlerim çok tuhaf akıntı şeklinde geliyor kanamaya dönmüyor hemen bu normal mi düzelir mi ?