30 yaşındayım saçlarıma bu zamana kadar hep bakım boya v. S yaptım ama bebek olunca hiç dokunmadım zararı olur diye ama aşırı beyazladı saçlarım yıprandı. Bugün doğum fotoğrafçısı ile anlaştım resimlerde kötü çıksın istemiyorum kesim boya v. S zararı olur mu tavsiye edeceğiniz boya markası var mı.