Elanur60_ Kızlar 37 haftalığız skolyoz dan dolayı çok şiddetli agrıyor sağ tarafım aranızda yaşayan var mı bu durumu
Gulsah67 Elanur60_ bende yıllar önce skolyozdan ameliyat oldum 31+4 şuan son zamanlarda yatmak eziyet oldu uzun süre ayakta duramıyorum
mombarbie_ Elanur60_ evet doğum yapınca gecti iç bacak ağrısı çok oluyordu 39+4 de doğum yaptım geceleri uyku haram oluyordu
Elanur60_ @"Gulsah67 ben ameliyat olmadım ama çok agrım var ilk hamileliğim korkuyorum sezeryan mı iyi olur normal doğum mu diye
Nurrr006 Skolyozum var. Hamilelik öncesi Bi sıkıntım yoktu. Şuan yatamıyorum uykular haram. 3 4 saat uyuyorum 1.5 aydır sürünüyorum daha doğuma 65.gun var😔 dr egzersiz verdi sadece o da yataktaki ağrıya ise yaramiyo
Hazalamasi Haftadayım hem skolyoz hem boyun düzleşmesi var ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum. Gebelikte gerçekten çok acı verici oldu bu durum Allahım yardımcımız olsun.
Elanur60_ @"Nurrr006 ben bugün gittim doktora skolyoz 10 derece altında ama omurilik de bir kaç ciddi şeyler var dedi çok korkuyorum bide yetmez gibi 8 buçuk aydır kaynana eş stresi iyice sinirlerim alt üst oldu
Elanur60_ @"Hazalamasi geçmiş olsun skloyoz derecesi yüksek olanlarda daha çok zor oluyor Muş bugün doktor öyle söyledi ama benim derece düşük olduğu halde agrım çok oluyor