Fundablkl1 Kız isim önerisiiii 💓 Kızımın adı zeynep liya oğlumun Ali Kayra 3. Gebeliğim 32+5 günlük olduk ve hala isim yok ortadaaa 🙈 isim önerilerinizi alırım 🫠🩷
Busetasm Fundablkl1 bu arada bebeklerinizin ismi çok güzel adlarıyla büyüsünler 🙏 Elif mira geçti bian aklımdan 😊
Fundablkl1 Amine hüma içime sindi ama ağır gelir sanki diye düşünüyorum. Asel lina diyorum asel ismi de çok var o yüzden koymak istemiyorum bilemedim 🥺
Busetasm Fundablkl1 evet sanki amine hüma çok ağır oluyor en azından birini daha sade yormayacak tarzda seçebilirsiniz Bazı isimlerin ağırlığıda çok oluyor sanki