MorKelebek54 şöyle jel güçlendirme yapıldığı zaman cidden tırnaklar sert oluyor önemli olan onun çıkarılması, çıkartırken tırnak inceliyor baya🫠 incelmiyor diyen yalan söyler katman katman makine ile törpüleniyor. Ben anca toparladım tırnaklarımı sürekli kırılıyordu incecikti eylül ayından beri yaptırmıyorum 3 aya toparlamıştı. Ama cidden güzel ve rahatlık tırnak yaptırmak. Ve evet yani dikkat ediyorsanız abdeste falan geçirmiyor. Su teması kendi tırnağımıza o varken yok. Ve makineler dışında da zor çıkıyor jeller. Özlemedim dersem yalan olur valla 🥺 teşekkür ederim, ilki dış gebelikti mtx iğnesi ile düşürüldü sonra da hamile kalmamam gereken zaman diliminde kaldım %99 engelli olacak dediler o yüzden aldırdık… şimdi 11.hafta olduk inşallah sağlıkla evlat verir allahım bana🤲🏻❤️