Hayırlı akşamlar kızlar 8 haftalık hamileyim,ve oruç tutuyorum çok şükür iyi geçiyor,ama açlıktan midem bulanıyor.Bugün dayanamadım gittim prilam aldım (sağlık ocağın’da yazdırdım) dktr gece yatmadan 2 tane içeceksin dedi,2 kutu yazdım dedi,ama eczane 1 kutu verdi.Size sorum,yatarken 1 tane içsem fayda eder mi,içip faydasını görenler oldu mu.