Kızlar benim ucuncu gebeliğim erkek bebek
Ve hareketi yaklaşık iki üç haftadir var ama hep aynı çok seyrek ve kalp atımı gibi iki ucdefa pır pır yapıyor bu normal mi 18 haftam bitti herkes çok hereketli disaridan görünüyor vs diyor benim üçüncü gebelik olmasına rağmen net değil hareketleri nolur bana bilgili anneler yazsın şimdiden teşekkürler 🌹