Melliisaa 24+1den selam kızlar bebek odası hazırlıklarınız nasıl gidiyor dolap ve çekmece düzenini nasıl yaptınız paylaşmak isteyen var mı 😇
nunusmom Melliisaa büyük kızzım çocuk odasında yatıyor ve dolabı da o kullanıyor (2, 5 yasında) yeni bebeğimizz için beşiği yatak odasında yanıma aldım ve çocuk odasında da şifonyere onun eşyaların ı akordiyon organizerlerle yerleştirdim 😇🥰
Melliisaa nunusmom oyy hayırla gelsin sağlıkla büyüsünler 🥰🥰 düzeniniz çok güzel olmuş bu arada ferah ferah 🙂
yeschef-13 Ebru3457 komple oda takımı olarak aldık biz ama tekli satılıyor bildiğim kadarıyla Sarte mobilya da
Ebru3457 yeschef-13 ayıptır sorması takımı ne kadara aldınız 🥰 dolaplarınızı felan çok beğendim beşiğinizde benim istediğimden uzayan beşik sanırım
yeschef-13 Ebru3457 Sarte mobilyadan aldık şuan fiyatlar değişmiş web sitesi ya da ınstgaram sayfalarında bakarsanız daha sağlıklı olur şimdi yanlış olmasın 💐 ve evet büyüyebilir beşik biz bir tek ekstra mat siyah yaptırdık o kadar
yeschef-13 Melliisaa Amin teşekkür ederim 💐 link paylaşmak yasak o yüzden görsel paylaşayım siz trendyoldan bakarsınız 