Balmommyy Kızımızın adını Aslı neva koymaya karar verdik eltim çok eski isim falan yeni isimlerden koyarsın diye düşünmüştüm dedi Aslı ismi güzel isim bence sizce nasıl
miniiiikfasulye Balmommyy Boşver bence güzel yani insanlar hep aynı isimleri koyuyor kimin ne dediğine bakma sen ve eşin ne istiyorsaniz onu yapın bir isim çıkıyor herkes birbirinin kopyası gibi ona bakarsan bende Ömer istiyorum kız olursa Zümra oda yıllardır var hepsi
blovec Balmommyy ismin yenisi eskisi olmaz bide şimdiki nesilde yaşıtlarıyla isimleri hep aynı oluyor bence kötü bir şey. Kızıma bu sıralar çok koyulmayan isimlerden seçmeye çalışacağım ben de
Zynp12 Balmommyy bence önemli olan sizin düşünceniz siz istiyorsanız kimseyi ilgilendirmez aslı ismide güzel bı isim bende Asel nazlı koyacağım banada nazlı ismi çok eski çok sıradan isim diyirkar ama ben takmıyorum çünkü benim çocuğum benim kararım 😊
Merve1414 Balmommyy isminde mi eskisi yenisi varmış bende Fatıma koyucsm herkes nine ismi der gibi oldu herkesin duzusuncesi kendine yeni moda isimler koymak isteyen dogursun ben Fatıma koyacam karışmayın dedim kapattım çenelerini kimsenin modunuzi dusurmesine moral bozmasına izin vermeyin kimsenin hakkı yok buna sen beyendiysen mutluysan koy onun bunun lafına bakarak isim degistirme bence isim çok guzel
Nurov En güzelini yapmışsınız, biz de Tuğçe Nur koyacağız, eski isimler daha değerlendi bence şimdi lina asellere göre 😀
melekck Ben değişik isimlerdense duyulmuş isimleri seviyorum herkes benzer isim koyduğu için ileride ismi değişik isim olur hem😅
elmaelmaelma Eski bir isim ama demode değil kesinlikle. Yeni ama saçma sapan anlamsız isimlerden iyidir. Neva da gayet güzel ve anlamlı olmuş.