XBirmelekannesiii Kızlar dün gece doğum yaptım fakat emziremekte çok zorlanıyorum canım çok yanıyor uçları çok ağrıyor göğsümun aynı sıkıntıyı yaşayıp çözüm bulan varmı
mombarbie_ XBirmelekannesiii en az 1 buçuk 2 hafta sürüyor malesef lansinoh göğüs ucu kremi göğüs kalkani işime yaradı sadece tahin yağı ya da zeytin yagida deneyebilirsiniz
Turuncuk XBirmelekannesiii ah canım benim o acıyı gel sen bana sor resmen elektrık vermıslerdı gögsume ve ucları yemın edıyorum resmen kan revandı ilk bebeğim de yaşamıştım ama bunda önlemimi gayet iyi aldım sana önerim gümüş kapak al mastıt olmamak için sıcak soğuk kompleksler var onlardan al bir de lansion gögus kremi kullan harıka bırsey
Tatlianne38 Bende iki cocugumda da aynı aciyi yaşadım…ne krem surduysem de hiç fayda etmedi…hemşireye sorduğumda emzirmeden hemen önce anne sütüyle ucunu sil göğsünün dedi …bebeğin göğüs ucunun siyah bölümünü hep agzina alması gerekir dedi….
BirDenizAnasi Lansinoh krem sürüp üzerine buzdolabı poşeti kesip yapıştırıyordum. Gümüş kapaklardan daha fazla faydasını gördüm. İsterseniz hiç bu acıyı çekmeden silikon meme ucu kullanabilirsiniz. Ama ben çok da hoşnut olmadım o üründen. Emzirdiğimi bile hissetmedim o derece hissiz bişey bence. Eğer bu şekilde emzirmeye devam ederseniz bebek emdikçe yaralar iyileşecektir emin olun. Bebeğim memedeyken ilk aşamada çok zorlandım bağırdım falan hatta acıdan. Ama birkaç dakika sonra yumuşatmış oluyordu daha iyi hissettiriyordu. Böyle böyle geçti sonra
Tatlianne38 Kimileri soğan suyu sür dedi,,herkesin dediği çok çok farklıydı..hiçbiri bende işe yaramadı..ağlaya ağlaya emzirmistim..bide arada plastik göğüs ucu takip emziriyordum…o zaman rahatliyordim
Tatlianne38 Şimdi 3.cocuguma hamileyim….doğumdan değil ama, göğüs ucunun yara olmasından korkuyorum 🤭😂
Gul12345kadr Lansinoh krem bebegim küçükken ilk benimde çatladı kesinlikle ilk suruste faydasını gördüm bu kremini simdide yaramaz kızım ısırmaya başladı onda bile sürüyorum hemen fayda ediyor rahatlatiyor