Demet-Eser Kzilar benim durumum normal mi acaba sezeryanla olacak dogumum ama sancim da var agrimda endişe etmeli miyim
Aysenur-yakarer28 Haftanız ileri bir hafta bence durumunuz normal ki Planlı sezeryan gibi bir durumunuz varsa açılma doğum başlamış bile olsa sezeryana çevirebiliyorlar korkacak bir şey yok bence ben 33. Haftamdayım benim de ağrılarım çok fazla