3babynur Bildiğiniz güzel kokular var mı ? Mesela güzellik merkezine gidiyorum o kadar güzel kokuyo ki sordum bizim makinelerin içinde markası yok otomatik bilmem ney dediler . Söylemiyolar . Evin içi mis gibi koksun istiyorum var mı onerileriniz ?
Temmuzmucizesi26 3babynur ayy ben de LCW kokusuna bayılıyorum kapısının önünden geçerken bile mis gibi kokuyor ama ne olduğunu bilmiyorum
Sare09 3babynur airwick elektrikli vanilyalı esansiyel yağ kullanıyorum evde Çok güzel kokuyor bahar çicekleri olanda güzel
Yaprakdokumuseverr 3babynur Airwick bahar çiçekleri kullanıyorum herkes çok beğeniyo ama öyle kalıcı değil ya sürekli fıslaması lazım. Ben de bellonanınkine bayılıyorum sordum bi kere de şirketten geliyo adı yok dediler devlet sırrı mübarek 😁
Papatyam27 3babynur Pereja Kaşmir efsane bi koku evime her gelen kokuyu mutlaka soruyor ferah ve temiz bir koku 😊
3babynur Temmuzmucizesi26 söylemiyorlar zaten 😔 keşke bilsek eve de alsak Otomatik aparat da alayım dedim acaba her şişe aparata uyar mı ?
_Tazeanne Temmuzmucizesi26 ben aldım çubuklu oda kokusu ama evde aşırı ağır kokuyor mağaza büyük olduğu için güzel geliyo kokusu
Temmuzmucizesi26 3babynur şişeler sanki ortalama aynı oluyor gibi bende 2 şişe var otomatiği yok elle sıkma ama ikisinin boyutu da farklı marka olmasına rağmen aynı
Sare09 Kokusu kolay kolay gitmiyor daha çok taktığın odada yoğun oluyor ama diğer odalara da yayılıyor eşimde çok beğendi bir tane daha sipariş ver başka odaya da takalım diyor ama bence bir tane yeterli ara ara taktığım odayı değiştiriyorum yine evin her yerine yayılmış oluyor @_Tazeanne
3babynur Yaprakdokumuseverr hepsi öyle diyo ya Markası yok adı yok bilmem ney … Sanki nedir .soyleyin alalım parasıyla 😂
Papatyam27 3babynur Migros ta vardı ben en son trendyoldan almıştım indirime giriyor bazen yazdığınız zaman çıkıyor