Evet kızlar ilk oncellikle çok şükür doğurdum Allah geride kalanların yardımcısı olsun bende doğum hikayemi anlatmak istiyorum.
Bundan 3 gün oncesinde ishal olmuştum ishal doğum belirtisi deniliyor ishalden sonra bir enerji geldi bütün evi temizledim çıktım gezdim tozdum ertesi günü gece 11 de eşimle birliktelik yaşadık bir sorun yoktu yarın saat sona yani gece 12 de sancılarim gelmeye başladı ilk önce yalancı sancı sandım sonra belimden ksiklarima adet agrisi gibi şiddetli vurmaya başladı doguj bssliyr dedim o an ter atıyorum eşimi kaldirdim direk hastaneye geldik bir anda 8cm açıklıkla gelmişim doğumum başlamış suyumu onlar patlattı 2 saat suni sancı ve kendi sancımı çektim gece 03.03 de birden yanım da ebe fln yoktu bir ıkındım. Hemşireler koştu bebeğin kafasını çektiler işte bukadar ne güzel dogurdun diyip teselli verdiler benim için zor geçen sadece o 2 saatlik sancım ve sonrasında yapılan dikiş onun haricinde bebeğimi görünce herşeyi unuttum gitti zaten 🩷