Merhaba hanımlar
Doğum yapan,son haftalarda olanlar bilgi paylaşırsanız sevinirim🙏🏻 artık doğurmak istiyorum 37+2 haftalığım
Doğumı tetiklemek için neyapabilirim ve ya doğumu nasıl başlatabilirim artık çok zorlanmaya başladım bir an önce bebeğimi kucağıma almak istiyorum♥️ sabırsızım
Yürümekte,nefes almakta çok zorlanmaya başladım kalbimde sıkışıyor bunlar normal biliyorum.