Sürekli idrara çıkıyorum karnıma agrı girip gidiyor sürekli yok belim ağrıyor bazen uykum hep geliyordu kendimi bildim bileli o yüzden çok uykum var da diyemiyorum of bir de dudağımın kenarında uçuk çıktı riya görüp duruyorum sivilcelendim umutsuzluga kapılmamak için regl e yoruyorum herşeyi şu an bir de ilk denememiz bir buçuk yıldır ilk defa korunmadım ondan bu heyecan galiba bi kaç gün bekleyip kan testi yaptırırım galiba haber veririm 😅