Asyam123 Bebeğim cuma günü 36 hafta olacak hala başı yukarda . İlk doğumumu normal yapmıştım ama dönmezse sezeryana alacakmış. 36 Dan sonra bebeği dönen oldu mu acaba
Dilanilhn Asyam123 doktor bna 2. Gebelikte doguma 1 saat kala bile bebegin donebilecegini söyledi onu sıkıntı yapma bebek ayarlıyor kendini dedi
Kiwitoveannesi Asyam123 34 haftaligim doğum için temizlik yaptım ellerimle sildim yerleri bebek hemen dönmüş şuan her hafta kontrole çağırdı inşallah erkenden gelmez
nurcan05 Asyam123 az önce biri yazmıştı sezeryan günü vermişler acile mi ne gitmiş açılması olmuş bebeği dönmüş normal olacakmış 🥰 doğum anında olabilir diyorlar
Beren01_ Benim ikinci gebeligim 36. Haftada bebek döndü. Şuan 39+3 ve hala bekliyoruz sağlıkla gelsin inşallah 😇
Beren01_ Asyam123 Gul2727 Döndüğünü anlamadım tabiki ama makat geliste hep aşağı tekmeleniyor sanki dönünce de göğüs kafesinin altında ayaklar hep 😇😄