Neslihan2425 Bende 16+1 benimde iki haftadır falan arada sızlıyor ablamda hamile önümüzdeki ay doğuracak ondada oluyormuş biaralar normal demiş doktoru ama benimde iki hafta sonra muayene sorucam ben büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum rahim bebek büyüyor sonuçta umarım öyledir korkmayalim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🙌