Rabiul amayinedeiyiilerledim sedasvs Mavii17 sağlık olsun kızlar en azından hediye kuponu vermişler 😆
Rabiul Mavii17 bilmiyorum ki canım benim vardı almadım postu da yeni gördüm muhtemelen korbel için olabilir
sedasvs Mavii17 hayır bebek bezinde denedim oldu:) mağazada deneyen olursa haber verebilir mi? @Rabiul :)) İzmir’de outlet r bebek çok uygun çünkü hiç değilse 5-6 tane zıbın alırım 🙏🌸
Deletedmom_112 Kızlar alıp kullanıp memnun olan var mı sadece bebek bezi için mi günlük evin çöpünüde alır mı büyük bişey mi ? @bdenerigokce
bdenerigokce Deletedmom_112 ben aldım canım sadece bebeğin bezi ve 3 güne dolar gibi ama 0 koku Evin çöpü için kapağı çok küçük, büyük şeyler sığmaz Bizim evin çöpü kocaman boyum kadar neredeyse 😂😂😂