Kızlar iki aylik bebeğim normalde mamaya alışık değil bugün sütüm az geliyor diye mama verdim basta icmek istemedi sonra istahla icti yarım saat sonra yine verdim baya açtı çünkü bu sefer fazla verdim onuda baya icti sonra içtiği anda kustu direk midesindekileri bosaltti bi saat midesi dinlensin diye bekeldim suan cok ac ellerini yicek nerdeyse emzigi parcalauacak gibi kapiyo cokta sakin memeye goturorum aglamaya basliyor mama veriyorum yine agliyor nolur ne yapacam ben yavrum gerçekten ac gazi olsa yerinde durmazdi ama gayet sakin ne yapacağımı şaşırdım şuan ac ac yavrumu salliyorum sizdede böyle oluyor muydu ne yapacahimi şaşırdım ya 😔😔😔😔