Sifaicin Kimyasal gebelik geçirdim 23 Şubat’ta öğrendim 1 Mart’ta düştü kanama oldu yani simdide kahverengi lekelenme gelmiş iç çamaşırımı kirletmiş ve peceteye geldi bu durum hakkında deneyimi olan yaşan birileri bana anlatabilir mi 🥲
myangelson Sifaicin daha yeni adet bittiği için belki yumurtlama olabilir. Adetin hemen sonunda hamile kalmadiysaniz yumurtlama ihtimalini göz önünde bulundurun. Bende son 3-4 aydır yumurtlama zamanlarında 1-2 gün kahverengi lekelenme yaşıyorum azar azar. Üzerinden 15-16 gün geçince de adet oluyorum
Sifaicin myangelson sadece iki damla kadar geldi devamı yok kuzum yumurtlama olarak düşünüyorum ama içimde de bir umut yok değil
myangelson Sifaicin aynen bende de öyle oluyordu hatta peceteye sildikce belli oluyordu çok nadir günlük pede geliyordu