Arkadaşlar ben her şeyi 0-3 ay aldım en küçük. Yenidoğan olarak sadece hastane çıkış takımı aldım hastanede giymesi için. 0-3 ay yenidoğanı kapsamıyor mu sizce. Tamam yenidoğan kıyafetleri bir tık daha küçük ama 0-3 ay yeterli değil mi çok mu büyük olur ilk haftalar. Nasıl yapayım sizce alayım mı yenidoğan kıyafeti? Gerekliyse kaç tane alınmalı ne kadar giyiyorlar yenidoğanları?