Batik 27 Haftalık gebeyim akşam yemeklerinden sonra çok fazla şişiyorum sindirim sorunu yaşıyorum benimle aynı durumda olan var mı şişkinlik için bi öneriniz var mıdır
Suhiss Batik daha yavaş ve az yemeyi deneyin olmadi yarim saat sonra yemegin kalanina devam edersiniz
tugbadurmaz34 Batik maalesef aşırı rahatsız ediyor beni de çıkıp yürüyüş yapıyoruz ama yine fayda etmiyor nedense aksine yoruluyorum ama yatsam yatamıyorum şişkinlikten tuhaf bir şey 😁
Melehat Bende 14 haftalık hamileyim 3 gün oldu çok şükür tutum işallah bebeklerimizde etki etmez oruç