Ben devlete gidiyorum muaneye cinsiyet icin özele gideceğim şuan 12 haftalık. Eşim diyor bayramdan hemen sonra daha büyür kendini belli eder diyor.bende Ramazan’ın sonlarinda mi gitsem diyorum oğluma hamileyken 13 haftalık da öğrendim erkekler hemen kendini belli ediyor bakalım çok merak ediyorum kız mi erkek mi olacak diye