Fattmaaa_8 36/3 haftalık gebeyim doktor son kontrolumde bebeğin kafası bana büyük geldi dedi ve kafasının içinde boşluk gördüm dedi bu yüzden perinatolojiye yönlendirdi şimdiye kadar bebekte bir sıkıntı yoktu elhamdülillah böyle bir durum yaşayan var mı?
Beybb Gittiniz mi perinatolojiye bende 26 haftalık hamileyim doktorum kafa gelişiminin bir kaç hafta önde olduğunu benmde gitmem gerektiğini söyledi
Fattmaaa_8 Beybb bulunduğum şehirde öyle bölüm yok büyükşehirlerde var ne yazık ki gidemedim yarın özel hastaneye gidecez inşallah benim şuana kadar gelişimi normaldi doktor mu yanlış ölçtü acaba diye düşünüyorum
Fattmaaa_8 Saba00 maşallah Rabb’im nazarlardan korusun inşallah bizde de doktor kafa büyüklüğünü yanlış ölçmüştür diye dua ediyoruz