Kizlar selam 38+2 deyim cuma sezeryanim vardi ilk.normal dogum yapmistim. Donmuyordu bebek dun agrim vardi hafif acile gittim. Acilmam 3 cm dediler sonra nst de san i cikmaya basladi az az. Sabah tersti sezeryan hazırlığı yapiliyoduki doktor son muayeneye aldi bebek kafasi asagida evde cekmek istiyorum dedim tamam dedi sizce ne zamana olur dogum?