Sym_nr My12 bende ankara şehir hastanesinde doğum yapacağım ama bildiğim kadarıyla isteğe bağlı sezeryan yapmıyolar yaa bende korkuyorum ama sezeryan yapmayacaklar sanırım haftaya soracağım bende şuan 37 haftadayız
Fhnxxhnxdhnbg- Bende şehir hastanesine gidiyorum 21 martta gel gün vercez dedi doktortorum o zamnda 36 haftalık oluyorum 38 felan olur diye düşünüyorum
My12 Fhnxxhnxdhnbg- bende 36 da veriyolar diye duydum Şehir hastanesinde haftaya cuma randevum var 36 haftalık oluyorum bakalım vericeklermi
Fhnxxhnxdhnbg- Sym_nr isteğe bağlı yapmıyolar devlette benim ikinci sezeryan olcak o zamn yapıyolar direk
My12 Sym_nr isteğe bağlı yapmiyolar zaten canım benim ilk dogumum sezaryen olduğu için bu da sezaryen olucak
Meliksah1453 Ben şehir hastanesine gidiyorum 38+4′e gün verdi. Yani 38 haftayı doldurman gerekiyormuş 39 haftalık olunca veriyorlar