Kızlar 36+5′im. Doktor ilk defa suyun az dedi. Haftaya da bakacak yine aynıysa doğuma alacak. Aslında hareketleri iyi. Sızıntı da hissetmedim. Kordon bir tarafa toplanmış ondan az çıkmış olabilir mi? Gününde doğsun istiyorum. Suyun düzelme ihtimali var mı?