Kızlar merhaba.. bu akşam yemeğinde cacık yapayım dedim yoğurt vardı evde direk onu degerlendirdim asla dışardan bozulma gibi bişey görünmüyordu tadı da eksimemisti kokuda yoktu zaten bitmişti dibini sıyırdım kutusunu atıyordum tarihi gozume ilişti 11 inde bitmiş son kullanma tarihi.. ama tadı kötü değildi anlardım yani.. sonra korktum bişey olur mu bu şekilde hiç yemiş bulundunuz mu çokta yemedim bı kase yedim ama yinede korktum bişey olmaz demi