Kızlar doğum yapalı 25 gün oldu 17 . Güne kadar ayağa kalkamadım ağrıdan. ilk günler iyiydim zamanla kötü olmaya başladım. 17. Gün dikiş yerimden fışkırarak iltihap aktı . Doktor ilaç sıktı duş alma dedi ama 1 haftayı gecti hala hafif akıntı ve küçük açıklıklar var . Başına böyle birsey gelen varmi varsa nasıl geçti