Kızlar dün doğum yaptım, sezaryann ile.
Sütüm su an damla damla geliyor. Ama geliyor yani. Bebeğin emmesi de gayet iyi fakat sadece koyu renkli kaka yapıyor. Beslenebiliyor mu çok endişeleniyorum 😢 bilgisi olan var mı? Süt tam olarak ne zaman düzene giriyor 😒