Merhaba hanımlar 5 haftalik hamileyim. Epilepsi hastasıyım ilaç kullanıyorum doktor sıkıntı olmaz dedi ama yine de korkuyorum bebeğime birsey olur diye nöbet geçirmekten filan geçen tansiyonum düştü bayılmışım sizde de böyle olan var miydi neler yaşadınız