Toprak-Elif Merhaba, 21+5′den selamlar nasılsınız bakalım? Kaçıncı hafta ? İzmir’in neresindensiniz???
Ozgis1s Toprak-Elif 15+1 den selaaamm 🤰 ilk aylara göre çok çok iyi gidiyo bende Hatay tarafında oturuyorum. Hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz 🥰
Kbrbydk Toprak-Elif merhaba, 26+5 ten selamlar🥰torbalı Ayrancilar’da oturuyorum. Dokuz Eylüle gidiyorum kontrollerim ve doğumum orda olacak.
Hatice--- Toprak-Elif Balcova 36+6 son raddelerdeyim zorlanıyorum artık yarın gün verecek doktor sezaryen için 🥲
Nurcaseyler Selamm, bende 21+5 çok şükür iyi gidiyor, hareketlerini hissettikçe mutlu oluyorum 🥹😍 sarnıçtayım
Toprak-Elif Ozgis1s Ben gultepe tarafında oturuyorum ama doktorum hastane değiştirecek (gözde hastanesindeydi) cuma günü ayrıldı şimdi yeni yerini bekliyorum bakalım sizin doktor nerede?
Ozgekurtt Toprak-Elif Bende 2 yıl gözde hastanesinde çalıştım kerem bey çok iyidir evrt yeni ayrıldı ki ilk 9 hafta onda takipliydim ☺️ suan 14. haftadayım karabağlarda oturuyorum ☺️
Gizem9688 Hatice--- ben de balcovadayim. Ama bizimki agustosta dogacak daha 15+5 teyiz. Saglikla gelsin insallah
Toprak-Elif Azra8Engin Maşallah maşallah artık sende son noktalarda sayılırsın sağlıkla al inşallah kucağına 😇
nununundunyasi Toprak-Elif merhaba ben de yerimi alayım şuracıkta 🥰 6+3, Egepole gidiyorum orada devam edeceğim gibi görünüyor 🥰
Aysennn1608 nununundunyasi merhaba doktorunuz kim ? Orada Gökalp bey var arkadaşımın doktoruydu aynı zamanda öğrencimin velisidir. İşinin ehli bir doktor tavsiye ederim 🙏🏻