Ecemsi !https://mutluresim.com/images/2024/03/13/zDycjC.jpg](https://) 32 haftalık oldum Protein yüksek çıkmış bu ne demek gebelik zehirlenmesi filan mı ? Korktum bugün ggt 2 hafta üst üste yüksek çıkınca doktorum kan idrar tahlilleri istedi bugün de böyle çıkmış yarın sabah tekrar kan vermeye gidicem beni radyoloji ve dahiliyeye yönlendirdi anlayamadım bir sorunumda yok ama 😔
Smhayg Ecemsi plesantanın yaşlanmasından dolayı protein fazlalığı çıkabilirmiş bu aylarda. Bnde 32. Haftadayım doktor gözetiminde sık sık kontrol edilirsin . İnşallah başka bişey çıkmaz sağ Sağlim alırsın kucağına bebeğini.
Ecemsi Smhayg inşallah canım ya çok moralim bozuldu doktor bugün birsey soylemedi hersey normal dedi 🤲🏻😔