Merhaba kızlar fibramiyalji hastasıyım çok fazla vücut ve boyun ağrılarım vardı 1 yıl önce duloxx30 kullandım çok çok iyi geldi tüp bebeğe başlamadan önce ilacı bıraktım tüp bebek yaptırdık ama negatif oldu 2. Transfer yaptıracağım ama bu yaz veya yaz sonu şuan ağrılarım tekrar geri geldi vücut ağrısından baş dönmesinden ayağı kalkamıyorum tüp bebek doktoruma sordum ağrıların günlük yaşantını etkiliyorsa kullan dedi şuan tekrar başlamak istiyorum ilaca çünki çok yöntem denedim bana tek iyi gelen bu ilaç ama olaki beklerken hamile kalırsam veya 2. Transferim pozitif olursa ilaç birşey yaparmı acaba düşük dozlu bir ilaç ama yinede korkuyorum ne yapmalıyım acaba