Kızlar selam
Son adet 13 subat baslangıs 18 subat bitiş
Benim adetiö cok duzenlıdır hiç şaşmaz 5 yasımda bi oğlum var 35 yasındayım
10 subat pazar gunu adet olmam gerekıyordu kasık agrım vardı heh dedım olucam ptesi oruca niyetlendım agrım hafif hafif arada oluyordu olmadım yine iftardan sonra evde kaset test vardı onu yaptım sılık cıktı kızlar dedı illa kan ver salı gunu yani dün kan verdim 237 cıktı doktorum 2 gun sonra yine yap dedı yani yarın yapıcam en az 2 katı yukselmesı gereklı bılıyorum.
Benim sorum şu hala sanki adet olucam gibi sancim oluyor göğüslerim cok sızlıyor her ayki gibi bu arada ben cok sancılı adet gecırırım normalde birde betanın 2 gun gecıkmede bu kadar yuksek cıkması benım kafamı karıstırdı oğlumda aynı olmustum 16 cıkmıstı ılkı 2.si 64 cıkmıstı ### ****