Findk9227 benim cocugumada doktor gec dollenme diyodu. 18 haftadan sonra adetimle aynı hesaplandı. Ultrasonda da adetimle aynı cıktı. Hamileliyin boyunca olcanmı o iyneyi. Bana 20 tane demişti doktor aceba bi sorun olurmu cok mu yapsaydım duwınmuyo deyilim