Selamlar canım anneler ve anne adayları,
23 haftalık hamileyim. 12. haftada doktorum ‘kesin olmamakla birlikte cinsiyet erkek görünüyor, ilerleyen haftalarda tekrar bakalım’ dedi. 16. haftada da erkek olduğunu netleştirdik. Hatta yüzde yüz falan dedi cinsiyete :) Daha sonra 18. haftada bebeğin cinsiyetine tekrar baktı doktorum ama göremedi. Bugün ise detaylı ultrason için gittik. Hem kendi doktorum hemde detaylı ultrasonda uzman bir doktor muayeneye başladı. Ve bir de ne görsünler, bebek kızmış :) Defalarca sordum gerçek mi diye, inanamadım. 4-5 kez kontrol ettiler, bundan sonra değişmez dediler :)
Hala şoku atlatamadım ve sizinle paylaşmak istedim. İyi akşamlar :)