Gercekten sinirden çıldırtacak vaziyete geldi dunden beri basim agriyor parol hicbi ise yaramiyor herseyi denedim olmuyo sessizlik denedim karanlik denedim olmuyor dislerimi sıkıyorum artik rahatlatsin diye dişlerim kirilacak. Nolur dermani olan yazsin napacagim bilmiyorjm acile gidipte bas agriis icin geldim demeyede utanıyorum