Selensse Kızlarr lütfen kan tahlillerinizde tsh kaç yazıyor ve normal mi dendi size şimdi benim 3,16 bir doktor normal dedi bir doktor biraz yüksek dedi endokrinolojiye randevu al dedi. Kafam çok karıştı randevu da bulamıyorum zaten hastanelere gitmekten sıkıldım kime inansam bilmiyorum sizin kaç sonuçlarınızı atarsanız çok sevinirim
Toprak-Elif Selensse merhaba, gebelikte o değerin 2′nin altında olmasını istiyorlar. Bende tiroit var senelerdir ilaç kullanıyorum. Şu anda da aynı şekilde kullanıyorum. Endokrine alamıyorsan bile dahiliye al onlar yönlendirsin. Bebeğin beyin gelişimi için önemli demişti doktorum.
Kakulimmm Selensse yuksek. 2.5 altina indirmwye çalışırlar .bir endokrine gorunun. Kan veriyorsunuz ilac yaziyorlat dusuyor zaten hemen
Melliisaa Selensse 3 99 danışıdu benim bi keresinde sağlık ocağında vermeyin ama kan beklediği için yüksek çıkıyor ths kendiliğinden düşen ve yükselen bir değer korkmayın eğer ilk defa verdiyseniz bir kere daha hastanede verin yine 3 ve üzeri ise kadın doğumcunuza danışın
busykvc Selensse benim tiroid gebeliğe bağlı olarak yükselmişti. İlaç kullanıyorum her gün günde 1 tane yemekten önce aç karnına. Gebelik boyunca 2 veya 2.5 olmasını istiyoruz demişti doktorum. İlk kan testinde 7 küsür çıkmıştı 2 ay sonra 2 ye düştü. Dahiliye doktoruna gidersen o sana gerekli dozda ilacını yazar 😌 sağlıklı günler
Selensse Toprak-Elif bana da doktorum o ilk başta önemli şimdi senin ayında değil dedi ilk başta benim 1 küsürdü şimdi yükseldi
[silindi] Birinci trimester (ilk 12 hafta): 0,18 – 2,99 uIU/mL. İkinci trimester (13 ile 27 hafta arası): 0,11 – 3,98 uIU/mL. Üçüncü trimester (28.haftadan doğuma kadar): 0,48 – 4,71 uIU/mL.
[silindi] 6-7 tane doktor gezdim Antalya ve mersinde olmak üzere ve her gitmemde mutlaka tsh sonuçlarımı gösterdim çünkü gebeliğimi öğrendiğimde 4. Haftamda 6 buçuktu ilaca başlattı doktorum anında daha sonra sabahları kahvaltıdan iki üç saat önce aç karnına kullandım benimde şu an 2.16 30. Haftamdayım çok şükür normal her şey ve 20. Haftamda benimde o civardaydı ve sonra düştü zaten bir daha ki ay
[silindi] Selensse yok normal dediler istersen atabilirim sonucumu sonra zaten düzeldi ama yine de araştır doktora git tabikide en azından içinde rahat eder
busykvc Selensse ilk aylar çok tehlikeli olduğunu söyledi doktorum gelişim geriliği yapıyormuş. Benim ki gebelikte ortaya çıktığı için doğuma kadar tiroid ilacını kullanıcam. Ayda 1 kere de kan verip baktırıyoruz takip amaçlı
Cesurx Selensse yüksek olursa bebekte zeka geriligi veya düşük riski var.Ama kesin olacak diye bir şey yok.Bu ihtimali yukseltiyor