Bsear-3k Selam kızlar 18 haftalık gebeyim ama bebeği hissedemiyorum tekme de hiç atmadı bu normal mi çok canımı sıkıyor ilk gebeliğim ve kız
Suhiss Bsear-3k ben de 22de hissetmistim ilk. Plasenta on duvar yerlesimli olduğu icinmis belki sizin de oyledir
Aysegul1805 Bsear-3k ilk gebelikte 20-22 ye kadar vakti var hissetmemen normal ben 19-20 arasında minik minik hissetmiştim ama zayıf hamile kaldım yağ dokumda çok yoktu karnımda