Eylulll_ Kızar lütfen yardımcı olun dünden beri kabızlık problemi yaşıyorum ölüyorum resmen 2 dk da bir lavaboya gidiyorum,,3 aylık bebeğim var , onu yanlız bırakıyorum cok üzülüyorum, Lütfen bişey diyin nasıl geçer dakikasinda mahvoldum vallahi
2bebelianneee Sevvaldal o şurup evde var hamileler kullanabiliyor mu biliyor musunuz ben de bazen çok kötü oluyorum kullanıp kullansam mı diye kararsız kalıyorum
Sevvaldal 2bebelianneee evet kullanabiliyor. Hiçbir zararı yok, günde iki kez sabah akşam alabilirsin demişti doktorum. Oldukça ünlü bir perinatoloji prof. una gidiyorum bu arada🙏güvenilir yani🙈
busraltin Eylulll_ aç karnına ılık su iç bol bol gün içinde su iç kuru kayısı posalı ürünler ye tuvalete çıkaracak şeyler
Dilanilhn Eylulll_ canım benim sakın ihmal etme kabızlığı doktora git ben hep ihmal ettim kendimi öyle fissur oluştu kızım 4aylikken gittim doktora krem kullanman gerek ama emziriyorsun olmaz emzirmeyi bırak yada ameliyat ol dedi Bn ikisinde yaomadim kendimden vazgeçtim yani öyle diyim bolca komposto iç kayısı kompostosu ve çorba iç bi kac gun katı beslenme bolca su iç yoksa bnm gibi ilerletirsin durumu fena oluyor öyle
Dilanilhn Eylulll_ Eylulll_ ayrıca bna da doktorum surup vermisti yemekten önce iç demisti dubhalac dedikleri surup mu degilmi hatırlamıyorum ama bna verilen surup aşırı karın ağrısı yapıyordu ishal oluyordjm tuvalete koşmaya vakit kalmıyordu sen bu şurubu kullan yinede insllh düzelir ama bolca sivi tüketmek kesin çözüm