svncgldgn Mkblgrlyn bizimde önde gelişimi sıkıntı olmuyor 1-2 hafta dedi doktor daha fazlasında şekerden şüpheleniyorlar ama 1-2 hafta normal kabul edilebiliyor.ilerden gitmesi kullanılan vitaminler, beslenme, genetik yapı gibi durumlara göre değişebiliyor
Mkblgrlyn svncgldgn benimde 2 hafta kadar önde. ama doktor gelişimi önde ama gayet iyi her şeyi dedi yine de kafama takıldı
svncgldgn Mkblgrlyn olabiliyor 2 haftayı geçerse sıkıntı oluyor dedi doktor takmayın kafanıza doğunca da daha her şeyleri değişiyor kilo boy sağlıklı olsunlar fazla olsun az olsun önemli değil 🌺
Zuleyha_18 Suhiss peki iki hafta öndeyse haftasını hesaplarken ona göre mi hesaplamalıyız yoksa adet tarihine göre mi ??
Kittennn Zuleyha_18 gelişimi normale de dönebilir benim hamileliğimin başından beri 2. Defa başıma geliyor 19 da falan 1 hafta öndeydi normalde döndü 28 de gittim 1 hafta önde dedi sonra 31 de gittim 2 haftaya çıkmıştı bakalım 33 de gideceğim yani haftaya durum ne bilmiyorum çok da korkuyorum
Dunyammmm Mkblgrlyn canm ilk cocugumda ilk aylar benm kide öndeydi son aylar düzeldi hatta tam tersi 2500 kilo bir bebis olarak doğdu. Şimdi yine hamileyim bunada önde dedi bir hafta sonraları düzeliyor o genelde ki geride olması dan sa önde olması daha iyi bir nevi sağlıkla gelsinler