Sema0812 evet öyle ben özlde oldum keşke de devlette olsaydım diyorum devlet normal yapabilirsin dedi özel de 2 hafta büyük diye ben risk almam kağıt imzala yaparim dedi bende o anki salaklık ya kabul ettim orda sezeryan oldum ever ki günümü bekleyip bekleseydim belki de normal olurdu bende normal deneyin en azından normal denedim ama yapamadım olmadı dersiniz ben çok pişmanım denemediğim beklemediğim için