Esrackc 26 yaşında 2 ci çocuğumu 1,5 ay önce aldım kucağıma. İkinci gebeliğim o kadar zordu ki anlatamam isyan edeyim diyordum sonra bebeğime bir şey olur diye düşünüp Rabbim sağlıcakla kucağıma alayım diye dua etmeye dönüyordum. Çok şükür bütün ağrılarım, sıkıntılarım geçti sağlıcakla büyütüyorum İnşAllah. Rabbim onlara Sağlık, uzun ömür versin emin olun geçiyor hepsi. Ve doğumdan sonra hepsi geçecek inanın sadece az daha sabır